Asiakaspalvelun strategia

Asiakaspalvelun strategiset painopisteet ovat hyvin vahvasti kytköksissä käytännön työhön. Ne ohjaavat toimintaa tahtotilan suuntaisesti ja muodostavat rungon tarvittaville toimenpiteille. Hyvin toteutettuna ne mahdollistavat toistuvien korkealaatuisten palvelukokemusten tarjoamisen, jonka myötä kilpailijoiden on vaikeampaa haastaa organisaation asemaa asiakkaan palveluntarjoajana.

Asiakaspalvelun startegiset painopisteet

Tahtotilan luomista on hyvä lähestyä kysymyksen kautta: millaisesta palvelusta organisaatio haluaa olla tunnettu? Tässä esiteltyinä niistä muutamia:

  • Palvelukanavat

  • Ruuhkahuiput

  • Johtaminen

Näin paljon Sinulla on aikaa suorittaa kurssi loppuun

Kurssi sulkeutuu

  • 00päivää
  • 00tuntia
  • 00minuuttia
  • 00sekuntia