• Mitä?

    Millaista on faktapohjainen ja tilannetietoinen asiakaspalvelun johtaminen?

    Miten data ja tilannekuva auttavat toimimaan asiakaspalvelun muuttuvissa tilanteissa?

    Mihin kulmakiviin menestyksekäs asiakaspalvelun johtaminen perustuu?

    Mitkä ovat asiakaspalvelun mahdollisuudet arvon luomisessa ja kilpailuedun lähteenä?

  • Kenelle?

    Asiakaspalvelun johdolle haastamaan ja tuoreuttamaan kokeneen konkarin ajattelua.

    Esihenkilöille ja asiantuntijoille tietopohjaksi tasoittamaan uralla etenemistä.

    Yritysjohdolle avartamaan näkemystä asiakaspalvelun arjesta.

    Niin contact centeriin kuin mihin tahansa muualle, jossa tapahtuu paljon asiakaskohtaamisia.



Karttakeppiä heiluttavilla on pienen elämän verran kokemusta
asiakaspalvelun trimmaamisesta



Asiakaspalvelun Akatemia on peräisin White Hatin asiakaspalvelun arkkitehtien kynästä.

Meidän missiomme on tehdä suomalaisesta asiakaspalvelusta maailman sujuvinta.

Akatemiassa tarjoamme kokemuksemme satojen contact centerien trimmaamisesta sinun avuksesi.

Partner at White Hat

Laura Paloposki

Laura on 360 asteen näkökentällä varustettu asiakaspalvelun syväosaaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelun tuloksekkaasta johtamisesta ja kehittämisestä sekä linjaesimiehen että palveluntuottajan roolissa.

Kymmenet toteutusprojektit ovat auttaneet rakentamaan syvän tuntemuksen asiakaspalvelun toimivista ratkaisumalleista halki toimialojen – niin Suomessa kuin muuallakin. Tulokset puhuvat puolestaan. Käytännön kokemuksen pohjana ovat Customer Operations Performance Centerin hyvät käytännöt sekä kansainvälinen asiantuntijoiden verkosto.

Laura on sertifioitu COPC Implementation Leader.

Partner at White Hat

Samuli Ketola

Samuli on analyysityön, projektoinnin ja muutoksen johtamisen spesialisti, jonka repertuaariin kuuluvat kehityshankkeet aasta ööhön. Aiheeksi sopivat asiakaskokemus, prosessikehitys, organisaatioiden integraatio, johtamisjärjestelmät ja mittaristot sekä asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen ja jatkuva parantaminen.

Freesi näkökulma asiakaspalvelun kehittämiseen pohjautuu vuosien kokemukseen sekä asiakaspalvelun konsultoinnista että liiketoiminnan kehittämisestä ja strategiatyöstä. Sukkuloi sujuvasti suorittavalta tasolta ylimpään johtoon pelkästään paitaa vaihtamalla.

Samuli on sertifioitu COPC Implementation Leader.

Senior Consultant at White Hat

Pia Laakso

Pialla on 20 vuoden kokemus asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen tuloksellisesta kehittämisestä ja johtamisesta.

Pian resepti asiakaspalvelun kehittämiseen on yksinkertaisen tehokas: Tuloksellisen asiakaspalvelun ratkaisut löytyvät katsomalla toimintaa asiakkaan näkökulmasta kirkkaalla liiketoiminnan ymmärryksellä.

Pian erikoisosaamista ovat muiden muassa asiakkaiden lojaliteetin ja asiakaskannan arvon kasvattaminen, asiointipolut ja asiakaslähtöinen prosessikehitys, sidosryhmien johtaminen sekä asiakkaan äänen ja tutkimustiedon hyödyntäminen toiminnan kehittämisessä.

Pia on koulutukseltaan YTM ja KTM.

Hei asiakaspalvelun esimies!

Hanki itsellesi epäreilu kilpailuetu:
Opettele johtamaan asiakaspalvelua kuten maailman parhaat