Miten voit hyödyntää Akatemiaa käytännössä?

  • Tiekarttana asiakaspalvelun pitkäjänteiseen kehittämiseen alan parhaiden organisaatioiden oppien ja kokemusten perusteella
  • Tukena valintojen tekemiseen eri johtamisen osa-alueiden ja eri prosessien kehittämisessä
  • Ohjenuorana tavoitetasojen asettamisessa
  • Apuvälineenä henkilökohtaisen substanssiosaamisen kehittämiseen asiakaspalvelun asiantuntijana, esimiehenä ja johtajana
  • Ajatusten herättäjänä ja sparrausvälineenä oman johtamisfilosofiasi ja johtamisen käytäntöjen hiomisessa
  • Lähteenä menetelmille ja arjen johtamis- ja kehittämistyökaluille

Opi johtamaan asiakaspalvelua tehokkaasti eri tilanteissa

Interaktiiviset verkkovalmennukset opastavat parantamaan asiakaspalvelun suorituskykyä hyödyntämällä alan parhaita käytäntöjä!