Parhaat käytännöt asiakaspalvelun oppimisen ja osaamisen johtamisessa
Opi kuinka rakentaa henkilöstölle oppimisen polkuja ja valmentaa tiimiläistä/ tiimiä huippusuorituksiin.
Uuden ajan osaamisen johtaminen tunnistaa ja hyödyntää henkilöstön vahvuuksia ja potentiaalia, kannustaa yhteistyöhön ja luo oppimista tukevia rakenteita ja käytänteitä. Valmennuksen tavoitteena on antaa sinulle yleiskuva henkilökohtaisen suorituksen ohjaamisen parhaista käytännöistä.
Teorian lisäksi tarjoamme käyttöösi toimivaksi havaittuja työkaluja arjen työhön asiakaspalveluorganisaatiossa. Saat vinkkejä ja parhaita käytäntöjä tiimin ja organisaation osaamisen hallintaan ja kehittämiseen.
Verkkokurssi sisältää luettavaa, oppimistehtäviä, ryhmätöitä ja lopputentin.
Laura Paloposki