Edistä tiimiläistesi oppimista ja varmista uudistusten toimeenpano

Uuden ajan osaamisen johtaminen tunnistaa ja hyödyntää henkilöstön vahvuuksia ja potentiaalia, kannustaa yhteistyöhön ja luo oppimista tukevia rakenteita ja käytänteitä. Valmennuksen tavoitteena on antaa sinulle yleiskuva henkilökohtaisen suorituksen ohjaamisen parhaista käytännöistä.


Teorian lisäksi tarjoamme käyttöösi toimivaksi havaittuja työkaluja arjen työhön asiakaspalveluorganisaatiossa. Saat vinkkejä ja parhaita käytäntöjä tiimin ja organisaation osaamisen hallintaan ja kehittämiseen.  

Verkkokurssi sisältää luettavaa, oppimistehtäviä, ryhmätöitä ja lopputentin. 

Kouluttajat

Partner at White Hat

Laura Paloposki

Laura on 360 asteen näkökentällä varustettu asiakaspalvelun syväosaaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelun tuloksekkaasta johtamisesta ja kehittämisestä sekä linjaesimiehen että palveluntuottajan roolissa.

Kymmenet toteutusprojektit ovat auttaneet rakentamaan syvän tuntemuksen asiakaspalvelun toimivista ratkaisumalleista halki toimialojen – niin Suomessa kuin muuallakin. Tulokset puhuvat puolestaan. Käytännön kokemuksen pohjana ovat Customer Operations Performance Centerin hyvät käytännöt sekä kansainvälinen asiantuntijoiden verkosto.

Laura on sertifioitu COPC Implementation Leader.