Johtajuus ja toiminnan suunnittelu
Opi asiakaspalvelun johtamista sekä strategisesta että ihmisten ja organisaation johtamisen näkökulmasta. (Hinta: 597 € alv 0%).
Lisäksi saat mukaasi tukun toimivia keinoja ja käytännön vinkkejä asiakaspalvelun johtamiseen ja esihenkilötyöhön
Osaat johtaa asiakaspalvelun tavoitteet organisaatiosi strategiasta ja viestiä organisaatiosi strategiasta asiakaspalvelun kielellä
Osaat suunnitella asiakaspalvelun toimintaa ja hallitset asiakaspalvelun budjetoinnin perusteet
Hallitset asiakaspalvelun toiminnan organisointiin ja johtamisjärjestelmään liittyviä hyviä käytäntöjä
Osaat suunnitella asiakaspalvelun avainrooleja ja tehtäväkuvia tarvelähtöisesti
Osaat välttää asiakaspalvelun esimiestyön yleisimpiä sudenkuoppia
Osaat reflektoida omaa johtamisotettasi ja tunnistaa uramahdollisuuksia asiakaspalvelussa
Tervetuloa!
Mitä toiminnan suunnittelu ja johtajana toimiminen käytännössä tarkoittaa ja mitä ongelmia se auttaa ratkaisemaan? [Explainer-video, placeholder]
Asiakaspalvelun strategia ja toiminnan suunnittelu -osion sisältö ja tarkoitus
Strategia ja toiminnan suunnittelu
Paras käytäntö - Strategia ja suunnittelu
Johtamisen tarkoitukset
Asiakaspalvelun johtaminen
Paras käytäntö - Asiakaspalvelun johtaminen
Asiakaspalvelun johtamisjärjestelmän ja organisaation rakentaminen -osion sisältö ja tarkoitus
Organisaatio ja johtamisjärjestelmä
Organisaation ja johtamisjärjestelmän rakentaminen - yhteenveto
Onneksi olkoon!
Palautekysely
Asiakaspalvelun Akatemia on peräisin White Hatin asiakaspalvelun arkkitehtien kynästä.
Meidän missiomme on tehdä suomalaisesta asiakaspalvelusta maailman sujuvinta.
Akatemiassa tarjoamme kokemuksemme satojen contact centerien trimmaamisesta sinun avuksesi.
Laura Paloposki
Samuli Ketola
Pia Laakso